loading...

توپولوفروشنده

خلاصه ای از زندگی توپولوفروشنده (شخصی و کاری)

محمدرضا خسروی پی توپولوفروشنده هستم. در زمینه های زیر ب شما و سازمان شما خدمات ارایه میکنم.

1.بازاریابی و فروش محصولات شما (وارداتی و تولید)

2.صادرات و واردات و ترخیص

3.مشاوره و آموزش تیم فروش سازمان شما

4.شناسایی چالش های سازمان شما

در دو جلسه با شما و سازمان شما آشنا میشوم و نیازهای مد نظر را شناسایی کرده و اعلام طرح میکنم و طبق توافق اجرا میکنیم.

 

راه های ارتباطی با من

واتس آپ

 

اینستاگرام

 

توپولوفروشنده پی بازدید : 225 جمعه 1398/08/03 زمان : 12:06 نظرات (0)

 

خیلی اهل تلویزیون دیدن نیستم، بیشتر وقتم با فیلم های آموزشی پر میکنم. اما تازگیا سریال ستایش 3 رو بشدت دنبال میکنم

از شخصیت حشمت فردوس خوشم میاد و از قدرت مذاکره کردن و نوع تلاش کردنش.

وقتی ایمان داشته باشی و میدونی ک چ کار داری انجام میدی هیچ مانعی جلوت نیست.

تو ی قسمت ی دیالوگ بسیار زیبا گفت :

" نمیگم کسی نمیتونه منو زمین بزنه هسن ک منو زمین بزنن اما هیچکس نمیتونه جلو بلند شدنم رو بگیره "

پس تلاش هوشمندانه، برنامه ریزی مناسب و تلاش و پشتکار داشته باشیم.

تمام لحظه هاتون پراز نگاه خدا.

توپولوفروشنده پی بازدید : 451 دوشنبه 1398/07/15 زمان : 17:03 نظرات (1)

 

فیلم آموزش Introduction to Marketing مقدمه ای اصولی خواهید بود بر بازاریابی که باید همه علاقه مندان و فعالین حوزه تجارت، با آن آشنا باشند و بتوانند روند و تکنیک های موردنیاز را فرا بگیرند. این دوره بیشتر برای افرادی مناسب است که اطلاعات کمی نسبت به این مقوله دارند و علاقه مند هستند که به صورت پیشرفته وارد چنین حرفه ای شوند. بنابراین این دوره آموزشی می تواند اصول بازاریابی را برای شما تشریح کند و با معرفی الگوهای کسب و کار موفق، شما را وارد فاز بهبود روند بازاریابی در عصر کنونی کند. بالاخره بازاریابی در هر عصری ویژگی های خاص خودش را دارد و در عصر دیجیتالی شده کنونی، روند خاصی باید مدنظر تاجرین قرار گیرد.

با دانلود Introduction to Marketing رمز و رازهای بازاریابی را خواهید دانست و می توانید مفاهیم و اصولی اساسی را پیگیری و درک آسان آن را پیشه خودتان قرار دهید. شما برای این منظور می توانید با دوره همراه شده و تمرکز کاملی روی اصول داشته باشید. اطلاعات خوبی در این دوره مطرح خواهد شد و شما می توانید مبانی بازاریابی را در یک سناریوی عالی کسب و کار نظاره گر باشید. برای رسیدن به یک بازاریابی دقیق و موفق، فن بیان مهم ترین چیز است و در کنار آن باید برنامه ریزی دقیقی نسبت به پیگیری زمانی داشته باشیم. همه این مسائل تنها اصول هستند و پایه های رسیدن به یک بازاریاب موفق را برای شما می سازند. بنابراین هرچه قدر که توجه ویژه ای به دوره داشته باشید و نکات مطرح شده را انجام دهید، شانس موفق برای شما بیشتر خواهد بود. دوره Introduction to Marketing توسط شرکت محبوب Udemy آماده شده است و آقای لاورنس میلتون، مدرس ارشد دوره خواهند بود.

عنوان دوره: Introduction to Marketing

مدت زمان: ۲ ساعت

مدرس: Lawrence Milston

فرمت تصویری: AVC 1280×720

فرمت صوتی: AAC 48KHz 2ch

زبان: انگلیسی

دانلود

 

توپولوفروشنده پی بازدید : 103 یکشنبه 1398/07/14 زمان : 8:33 نظرات (0)

 

اعتماد یکی از ضروری‌ترین و حیاتی‌ترین قسمت‌های روابط شما را تشکیل می‌دهد و در کار تیمی اهمیت آن دوچندان می‌گردد. به‌عنوان مثال در نظر داشته باشید که چقدر مهم و حیاتی است که دو همکار آتش‌نشان به یکدیگر اعتماد داشته باشند و در طول مأموریت بتوانند روی یکدیکر کاملاً حساب کنند. چرا که زندگی‌شان در دست یکدیگر است. بدون وجود اعتماد متقابل مأمورین آتش‌نشان نمی‌توانند بدون اتلاف وقت ناشی از تردید، دستورات را اجرا کنند و قادر نخواهند بود با سرعت و اطمینان کافی مأموریت خود را انجام داده و جان مردم را نجات دهند و عملکرد تیمی خوبی نخواهند داشت.

شاید کارتان شما را به اندازه‌ی آتش‌نشانان، در موقعیت مرگ و زندگی قرار ندهد، اما همچنان برای رسیدن به بهترین عملکرد تیمی، اعتماد عاملی ضروری و حیاتی است. اعتماد متقابل باعث می‌شود تا با آزادی عمل در محیط کارتان با افراد دیگر همکاری داشته باشید. اعتماد متقابل، اعتماد به نفس لازم برای خلق ایده‌های نوآورانه و خلاقانه را به شما می‌دهد و کمک‌تان می‌کند تا دستاوردهای بسیار بیشتری نسبت به زمانی که به تنهایی کار می‌کنید، داشته باشید.

در این مقاله به بررسی مدل ABCD اعتماد می‌پردازیم. این مدل چهار رفتاری که برای ایجاد و پرورش اعتماد متقابل لازم دارید را تشریح می‌کند. در ادامه نیز به بررسی راه‌های تقویت هرکدام از این رفتارها و افزایش سطح اعتماد در روابط شخصی و حرفه‌ای خواهیم پرداخت.

توپولوفروشنده پی بازدید : 117 جمعه 1398/07/12 زمان : 14:09 نظرات (0)

 

روزای آخر من در شرکت بود. تو منطقه کردستان فروش صفر و ب شدت جویای ایجاد مشتری. 

تو دیتاهای موجود تو شرکت و پیدا کردن پتانسیل مشتریان با یک مشتری وارد مذاکره شدم. دوماه زمان برد.

پیگیری های متعدد و البته صرفن جهت فروش نبود. هفته ایی یک بار تماس میگیرفتم و جویایی حال میشدم و نقطه مشترکی ک پیدا کردم رو استفاده کردم و بهانه ایی بود برای ارتباط های موثر.

آقای احمدی(اسم مستعار ک من استفاده کردم) در زمینه پلیمر و کشاورزی فعالیت داشتند و در گروه بازرگانی ک من هم حضور داشتم بودند و همون باعث گسترش ارتباط ما شد.

جویای حال شدن و پرسیدن احوال کسب و کار و کمک کردن حال مشتری رو خوب میکنه. اعتماد سازی میشه و یک ارتباط بلند مدت.

روز آخر کاری من ی قرار ملاقات توی شرکت و مذاکره جدی درباره همکاری مجموعه با ایشان بود. صحبت هایی رد و بدل شد و منجر ب فروش. ک همون لحظه سفارش خوب +200 قلم و در اختیار گذاشتن 600متر انبار برای محصولات شرکت.

نکته جالب اینجاست ک مدتی از رفتن من از شرکت میگذره و همچنان سفارش خود را ب من ارجاع میدهد.

نتیجه:

شما خود را عرضه میکنید. شخصیت و منش خود را پس طوری مذاکره کنید ک رفتار و شخصیت شما ماندگار بشه.

توپولوفروشنده پی بازدید : 108 جمعه 1398/07/12 زمان : 11:29 نظرات (0)

محصول یا خدمات خود را بهتر از هر شخص دیگری بشناسید و از تمام زوایا آن را بررسی کنید تا بتوانید هرگونه سوال و ابهامی را پاسخ دهید. عاشق محصولتان باشید.

زمانی که در موردش صحبت می کنید سرشار از انرژی مثبت باشید. بگذارید دیگران عمق این احساس را بفهمند. یادتان باشد مشتریان حتما این موضوع را حس خواهند کرد.

همیشه به روز باشید. ابزارهای تبلیغات و بازاریابی خود را بررسی کنید و برای هر کدام که از رده خارج شده اند، جایگزینی در نظر بگیرید.

ارتباط خود را با مشتریان سابقتان حفظ کنید. هر از چندگاهی با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی از حال آنها با خبر شوید و در ایجاد صمیمیت بیشتر بکوشید.

تنها بازارهای موجود را ملاک قرار ندهید. همیشه به دنبال ایجاد بازارهای جدید و ساخت الگوهای نوین فروش باشید. به یاد داشته باشید خلاقیت می تواند در بازارسازی بسیار موثر باشد.

همواره به دنبال روش های نوین فروش و روان شناسی روز جامعه باشید و از همه ابزارهای به روز فروش و بازاریابی استفاده کنید. سعی داشته باشید روش های سنتی را با روش های جدید تلفیق کنید.

سعی کنید در دسترس مشتریانتان باشید. این کار حس امنیت و صمیمت را در دل آن ها تقویت می کند و باعث می شود تا با شما روابط بهتری داشته باشند.

اطلاع از جنبه های فرعی محصول یا خدمات شما می تواند در زمینه جذب مخاطب و ایجاد حس اطمینان بسیار موثر باشد. برای مثال فرش فروشی را تصور کنید که مطلع از هنر دکوراسیون داخلی است و می تواند از این منظر به مشتری نزدیک شود. مطمئنا مشتری با چنین فروشنده ای حس امنیت در خریدِ بیشتری خواهد داشت.

 

 

توپولوفروشنده پی بازدید : 120 جمعه 1398/07/12 زمان : 11:20 نظرات (0)

 

Stop Blaming others. Take Responsibility for every area of your Life

از سرسنش دیگران اجتناب کنید. مسولیت کارهایتان را شخصن ب عهده بگیرید.

 

توپولوفروشنده پی بازدید : 95 جمعه 1398/07/12 زمان : 11:07 نظرات (0)

 

سال 1388 بود جویای کار بودم تا بتونم کسب درآمد داشته باشم. توی روزنامه همشهری شماره رو برداشتم و زنگ زدم. جدی ترین تجربه فعالیت من در زمینه بازاریابی و فروش.

وارد شرکت شدم موقعیت شرکت خیابان چالوس بود. مدیر شرکت آقای رفسنجانی بودن. مراحل رو پست سرگذاشتم تا روزی ک کاتالوگ رو دادن بهم و گفتن برو توی مسیر.

 یکی دو روز اول مدیر فروش باهام اومد ک آموزش بهم بده.

شرکت در زمینه پخش مواد غذایی فعالیت داشت، ی سبد خوب. شروع کردم دونه دونه سوپرمارکت ها رو ویزیت کردن.

ی فاکتور، دو فاکتور و ... .

ی نوشیدنی بود ک خیلی خوب میفروختم تو هر سوپر مارکتی ک میرفتم ی باکس سفارش داشتم طوری ک مدیر شرکت میگفت نگیر موجودی نداریم.

تجربه خوبی بود با افراد مختلف برخورد داشتم و کلی آموزش دیدم. چطوری صحبت کنم . چطوری مذاکره رو نگه دارم و ب اتمام برسونم ( طوری ک برای دو طرف سود داشته باشه).

بعد از مدت کوتاهی ک بودم اومدم بیرون و رفتم دانشگاه.

نتیجه :

کاری رو انجام بده و تا انتها برو، طوری ک بیان دنبالت و از تخصصت استفاده کنن.


توپولوفروشنده پی بازدید : 90 پنجشنبه 1398/07/11 زمان : 0:41 نظرات (0)

چگونه برنامه فروش تان را در شروع کسب و کار بنویسید؟

 

۱- ایجاد یک برنامه فروش

برنامه فروش یک استراتژی است که اهداف فروش و تاکتیک های کسب و کارتان را تعریف کرده و مراحل رسیدن به اهدافتان را مشخص می کند.

طرح فروش در موارد زیر به شما کمک می کند:

  • – اهداف فروش را برای کسب و کارتان مشخص می کند
  • – استراتژی های فروش مناسب برای بازار هدفتان را انتخاب می کند
  • – تاکتیک های فروش را برای تیمتان مشخص می کند
  • – تیم فروشتان را فعال، با انگیزه و متمرکز می کند
  • -میزان هزینه و مراحل را برای رسیدن به هدف مشخص می کند
  • -به صورت دوره ای اهداف را بررسی کرده و راه را برای رسیدن به فروش بهبود می بخشد.

طرح فروش درون یا در کنار طرح بازاریابی قرار می گیرد تا تلاش های تیم فروش را هدایت کند.

بیشتر کسب و کار ها هر ۶ یا ۱۲ ماه به صورت دوره ای طرح فروششان را توسعه داده و به روزرسانی می کنند یا توسعه می دهند. طرحفروشتان را به دید موجود زنده ای ببینید که به صورت دوره ای نیاز به رسیدگی و بازبینی دارد.
این مقاله اهمیت داشتن یک برنامه فروش را توضیح می دهد و به شما کمک خواهد کرد تا برنامه فروش کسب و کارتان را پیاده سازی و بررسی کنید و توسعه دهید.

توپولوفروشنده پی بازدید : 77 پنجشنبه 1398/07/11 زمان : 0:12 نظرات (0)

مبانی فروش برای راه اندازی و آگاهی از آن جهت پیشروی یک کسب وکار بسیار ضروری است.

مبانی فروش

در این پست قصد داریم اصول و مبانی فروش را که از پایه های اصلی در مدیریت کسب وکار هستند دقیق تر معرفی کنیم. این مقاله را با پدیده فکر مهتر همراه باشید و در آخر، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

فروش نهایی ممکن است یک هدف باشد اما اینکه مشتری برای خرید کالا و خدمات تان اقدام کند تنها یک قدم از یک فرایند طولانی محسوب می شود.

فروش موفق شامل:

  • توسعه ارتباطات با مردم
  • کشف نیازهایشان
  • تطبیق محصول و خدمات تان با این نیازها
  • ارتباط مزایای خریدِ محصولات و خدمات تان

داشتن یک برنامه فروش قبل از شروع فروش تان به شما کمک می کند تا اهداف فروش تان را مشخص کرده و راه های دستیابی به این اهداف را تنظیم کنید.

برای رسیدن به اهداف فروش تان نیاز خواهید داشت تا بعضی مهارت های فروش را بدست آورید. آموختن مهارت هایی مانند ارتباط موثر و دانش محصول می تواند اعتماد به نفس شما را در توانایی  فروش افزایش دهد که اینگونه مشتری برای خرید محصول یا خدمات تان مشتاق تر خواهد شد.  قبل از اینکه فروشِ چیزی را شروع کنید باید از تعهدات قانونی آگاه باشید. پیامدهای فروش غیرقانونی ممکن است شما را وادار کند تا کسب وکارتان را ببندید!

این مقاله به شما کمک می کند تا اصول اولیه فروش موفق را درک کنید.

توپولوفروشنده پی بازدید : 68 سه شنبه 1398/07/09 زمان : 22:27 نظرات (0)

ترم آخر دانشگاه رسید، سر کلاس استاد صادق کیان ک درس پایگاه داده تدریس میکرد تئوری رو.

استاد و کلاس عالی بود. ما تایم آخر بودیم و بعدشم خونه و عشق و حال.

نکات خیلی خوبی تدریس میکرد و آموزش میداد. سختگیر بود طوری ک اول ترم فهمیدیم استاد صادق کیان هست همه میخواسن حذف کنن، البته بعضی از بچه ها همچین کاری رو کردن.

موندیم و درس پایگاه رو با استاد ب پایان رسوندیم.

جالب اینجا بود ک پروژه من هم با استاد کیان بود(اوخ اوخ). رفتم پیشش گفتم استاد امکانش هست تحقیقاتی بردارم؟ گفت اصلن باید کدنویسی باشه و پایگاه دادشم sql . دیگ راهی نبود. انتخاب کردم و شروع کردم ب نوشتم برنامه.

ثبت قرارداد بازیکنان فوتبال با باشگاه.

از تمام استادها کمک گرفتم یادش بخیر. 4 ماه ترم آخر ب معنای واقعی نخوابیدم ترم شیرینی بود.

و خدا خیر بده استاد صادق کیان رو ک باعث شد من پیشرفت کنم. باعث شد ترسم رو بزارم کنار و بدرم. باعث شد تلاش کنم و مفهوم موفقیت رو بچشم و لذت ببرم.

من ممنونشم و هرجا ک هست سلامت و پیروز باشه. همچنین ممنونم از اساتیدم آقایان استاد رشید شجاعی و شاهین سید مسگری.

عاشقتونم.

موفقیت چیزی جز تلاش نیست...

توپولوفروشنده پی بازدید : 47 یکشنبه 1398/07/07 زمان : 14:16 نظرات (0)

 

سلام دوستان من

حالتون چطوره امید وارم ک عالی باشید.

یادمه وقتی 10 سالم بود ب پدرم گفتم برام وسیله خوراکی بخر و من بفروشم. چون محل کار پدر تهران بود برام وسیله خرید میکرد و من با ی جعبه چوبی زمانیک مغازه دار محل تعطیل میکرد توی محل دم میدون بساط میکردم و محصولاتم رو میفروختم.

اون زمان با جسارت و کلی انگیزه اینکارو میکردم و طعم فروشندگی رو همون زمان چشیدم و با دنیای کسب و کار آشنا شدم.

روشی ک استفاده میکردم دوستی و رفاقت بود. دیگ همه عادت کرده بودن ک تو اون ساعت مشخص من هسم و با خیال راحت میومدن و ازم خرید میکردن.

همه خوراکی هارو داشتم و محصولی نبود ک مشتری بخواد و من نداشته باشم.

بعد از مدتی یکی از دوستامم منو دید و اومد کنار من و شروع ب فروختن کرد.

درسی ک گرفتم اینک بدون ترس ب چیزی ک میخوام برسم و براش تلاش کنم چون وقتی برسی بهش برات لذت بخش میشه و کلی کِیف میکنی.

بدون هیچ محدودیتی ب اون چیزی ک میخوای برس و اقدام کن.

عاشقتونم.

توپولوفروشنده پی بازدید : 49 چهارشنبه 1398/07/03 زمان : 22:38 نظرات (0)

 

سلام دوستان گلم

خیلی خیلی خوش آمدید ب وبلاگ بنده

اینجا خیلی خودمونی داستانهای زندگیم و روزمرگیم رو با شما ب اشتراک میزارم (شخصی و کاری)

امید ب اینک باعث تغییر در روند فعالیت شما شود.

برای شما بهترینهارو میخوام.

پیروز باشید.

ارتباط با توپولوفروشنده

صفحه اینستاگرام

صفحه لینکدین

توپولوفروشنده پی بازدید : 81 سه شنبه 1398/07/02 زمان : 20:13 نظرات (0)
درباره ما
Profile Pic
سلام و عرض ادب ممنون از حضور شما در وبلاگ بنده. اینجا خلاصه ایی از زندگی (کاری و شخصی) رو با شما ب اشتراک میزارم و کلی اتفاق خوشمزه دیگ. براتون بهترینهارو میخوام.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فعالیت من

    عرض ادب

    محمدرضا خسروی پی توپولوفروشنده هستم. در زمینه های زیر بنده ب شما و سازمان شما کمک میکنم.


    بازرگانی(فروش محصولات وارداتی و تولیدی سازمان شما).

    واردات و صادرات.

    مشاوره و آموزش تیم فروش سازمان شما.

    پیدا کردن چالش های درون سازمانی.

     

    تماس با من


    واتس آپ

     

    اینستا گرام

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 473
  • بازدید سال : 2,727
  • بازدید کلی : 13,404