loading...

توپولوفروشنده

– محصول یا خدمات خود را بهتر از هر شخص دیگری بشناسید و از تمام زوایا آن را بررسی کنید تا بتوانید هرگونه سوال و ابهامی را پاسخ دهید. عاشق محصولتان باشید. – زمانی که در موردش صحبت می کنید س

محصول یا خدمات خود را بهتر از هر شخص دیگری بشناسید و از تمام زوایا آن را بررسی کنید تا بتوانید هرگونه سوال و ابهامی را پاسخ دهید. عاشق محصولتان باشید.

زمانی که در موردش صحبت می کنید سرشار از انرژی مثبت باشید. بگذارید دیگران عمق این احساس را بفهمند. یادتان باشد مشتریان حتما این موضوع را حس خواهند کرد.

همیشه به روز باشید. ابزارهای تبلیغات و بازاریابی خود را بررسی کنید و برای هر کدام که از رده خارج شده اند، جایگزینی در نظر بگیرید.

ارتباط خود را با مشتریان سابقتان حفظ کنید. هر از چندگاهی با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی از حال آنها با خبر شوید و در ایجاد صمیمیت بیشتر بکوشید.

تنها بازارهای موجود را ملاک قرار ندهید. همیشه به دنبال ایجاد بازارهای جدید و ساخت الگوهای نوین فروش باشید. به یاد داشته باشید خلاقیت می تواند در بازارسازی بسیار موثر باشد.

همواره به دنبال روش های نوین فروش و روان شناسی روز جامعه باشید و از همه ابزارهای به روز فروش و بازاریابی استفاده کنید. سعی داشته باشید روش های سنتی را با روش های جدید تلفیق کنید.

سعی کنید در دسترس مشتریانتان باشید. این کار حس امنیت و صمیمت را در دل آن ها تقویت می کند و باعث می شود تا با شما روابط بهتری داشته باشند.

اطلاع از جنبه های فرعی محصول یا خدمات شما می تواند در زمینه جذب مخاطب و ایجاد حس اطمینان بسیار موثر باشد. برای مثال فرش فروشی را تصور کنید که مطلع از هنر دکوراسیون داخلی است و می تواند از این منظر به مشتری نزدیک شود. مطمئنا مشتری با چنین فروشنده ای حس امنیت در خریدِ بیشتری خواهد داشت.

 

 

به اعتراض های مشتریان اهمیت بدهید و برای آن ها وقت بگذارید. مطمئن باشید مشتری شما از اینکه برایش ارزش و اهمیت قائل بوده اید لذت خواهد برد.

توجه مشتری را به خود جلب کنید، نیازهای او را بشناسید و بعد وارد فرآیند فروش بشوید. صادقانه رفتار کنید و بگذارید مشتری عشق و علاقه شما به محصولتان را در چشم هایتان بخواند و به ادامه خرید مایل شود.

از مشتری بخواهید در مورد نیازهایش حرف بزند و در حین این کار مطالبی را بگویید که او احساس کند به محصول یا خدمات شما نیاز دارد.

افراد از مورد احترام قرار گرفتن، لذت می برنند. برای اینکه نتیجه بهتری حاصل کنید همیشه و قبل از هر چیزی از مشتریان اجازه بگیرید.

همیشه سر وقت در جلسات حاضر شوید و لباس مرتب بپوشید. مطمئنا افراد از دیدن آدم های مرتب و منظم حس خوبی خواهند داشت و مشتریان نیز شامل این قضیه هستند.

فروشنده ای که بیشترین آشنایی را با وضعیت مشتری خود داشته باشد، به احتمال قوی برنده معامله خواهد بود. سعی کنید تا جایی که می توانید از مشتریان خود اطلاعات جمع کنید.

پرسیدن سوالات درست در زمان درست می تواند مشتری بی علاقه را علاقه مند کند. سعی کنید یاد بگیرید از هر خریداری باید چه سوالی و در چه زمانی بپرسید.

بزرگترین تاثیر شما به عنوان فروشندهای خوب، ایجاد حس نیاز و ضرورت است. زمانی که مشتری احساس کند در صورت عدم داشتن محصول یا خدمات شما چیز مهمی را از دست می دهد، مایل به خرید خواهد شد.

لبخند زدن و بشاش بودن از مهم ترین ویژگی های فروشنده است. لبخند بزنید و بگذارید احساس خوب شما به مشتریان سرایت کند.

بیش از اندازه سخنرانی نکنید. سکوتی استراتژیک پس از شنیدن پرسشی مهم یا پاسخی قاطع به سوالِ مشتری می تواند در فرآیند فروش بسیار مهم باشد.

برای فروش بیش از اندازه اصرار نکنید و در صورت عدم موافقت مشتری سعی کنید بفهمید که روند فروش کجا و به چه دلیلی متوقف شده است.

سعی نکنید دانش و اطلاعات خود را قبل از پرسش مشتری به رخ او بکشید. شما باید برای مشتری سوال ایجاد کنید و پس از اینکه از شما سوال پرسیده شد، پاسخ بدهید.

خوب شنیدن را یاد بگیرید و بدانید که بهترین فروشندگان کسانی هستند که از بقیه گوش شنیدن بهتری دارند؛ چون هوشمندانه شنیدن شرط اول فروش موفق است.

برای بستن قرارداد هرگز عجله نکنید. این کار آفت فروش است و می تواند روند خوبِ فروش شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

درباره فروش Sell ,
توپولوفروشنده پی بازدید : 120 جمعه 1398/07/12 زمان : 11:20 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام و عرض ادب ممنون از حضور شما در وبلاگ بنده. اینجا خلاصه ایی از زندگی (کاری و شخصی) رو با شما ب اشتراک میزارم و کلی اتفاق خوشمزه دیگ. براتون بهترینهارو میخوام.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فعالیت من

    عرض ادب

    محمدرضا خسروی پی توپولوفروشنده هستم. در زمینه های زیر بنده ب شما و سازمان شما کمک میکنم.


    بازرگانی(فروش محصولات وارداتی و تولیدی سازمان شما).

    واردات و صادرات.

    مشاوره و آموزش تیم فروش سازمان شما.

    پیدا کردن چالش های درون سازمانی.

     

    تماس با من


    واتس آپ

     

    اینستا گرام

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 478
  • بازدید سال : 2,732
  • بازدید کلی : 13,409